Saturday, April 25, 2009

SIRI BERCAKAP DENGAN JAMBAN...SERAM SIOT..


Agak agaknyer la...korang berani tak berak kat toilet nie yek?..hiks....

Pada hari petang semalam, masa gi shopping(chewahhh..dah la ngangur still nak shopping ek)aku rasa teraniaya dan malapetaka kat perut aku.Bulu ketiak meremang secara sekata.Alamak...apakah akan terjadi kat aku????ikuti laporan dari bilik depan rumah Mak Ngah Onah.

Insiden ini bermula begini. Aku mcm biasa la hari cuti setiap hari.Apa gila hari cuti duduk rumah tgk diari Akademi Fantasia je kan? Dah la ekon umah aku malas nak pasang,so rasa cam dalam neraka gak la dok umah , so aku pun mengeluarkan diri aku dan buah hati dan matair aku ke beberapa pusat membeli belah di ibu kota utk melihat2 pusat2 org ramai yg lalu lalang.

Turun jer lrt kami pun turun ke salah sebuah pusat beli belah yg terkenal di ibu kota. Untuk pengetahuan umum, walaupun aku dah dok KL dari kecik lagi , tapi sumpah aku cakap aku sebenarnya tak berapa minat komplek syurga makcik makcik nie. Sadis sungguh.

Selepas masuk ke dlm. Antara tujuan lain adalah utk mencari beberapa barang keperluan peribadi aku yg aku rasa tak payah aku list disini sebab ade sesetengah golongan akan berasa aku iras2 Datuk K nanti.

Aku masuk situ, aku dapati org memang boleh tahan ramai. Dari golongan kanak2, remaja, orang tua, warga indon, warga emas, warga Filipina, warganegara dan kosa kata yang sewaktu dengan nya ye. Aweks2 yg baru nak dressap stail Rihanna pun ramai. Aku jalan mcm biasa je.

Tgh syok aku jalan2 sekali aku rasa semacam. Pergerakan aku ketika itu rasa dah tak best walaupun aku memang hensem ketika itu. Aweks yg lalu lalang aku dah kurang peduli. Mata aku liar mencari satu lambang yang memang aku perlukan pada masa kecemasan tersebut.Apakah yang dicari oleh aku????bagaimanakah kesudahan nya???kita nantikan selepas iklan nie yek...


hehehehe...camne?best tak drummer dia?aku suka orang macam nie...berdedikasi 250%...cheeewaaahhhh

Aku carik jamban! Perut menunjukkan rasa tidak puas hati beliau. Apa masalah aku tak tau. Sebelum keluar tadi aku bedal nasik putih dgn sambal tempe. Haish.Matair aku saje letak julap kot untuk mematikan aura hensem aku,takpe nanti aku revenge balik.chewaaahhhh

Aku kalut mencari jamban. Kalau tadi aku jln macam Americas Next Top Model, sekarang aku jalan spt David Beckham kena tekel dekat bahagian ulu hati. Body contact terpaksa dilakukan utk membuka jalan kepada diri yg berada dlm keadaan cemas ni.Tetiba...nampak signboard kecik atas meja....wadefak!!! nak kencing kene bayar 0.50 sen? Sib baik aku bukan kat KLCC yang ada jamban harga dia rm2.00.Tah pape tah! Kapitalis betul la! Bukan nyer ade orang tolong cebokkan kau pun.


Aku pun bayar la...terus lari masuk...cilanat tul la...ramai giler orang beratur...diorang pun makan sambal tempe yang matair aku masak ker?itu yang terdetik kat hati aku. Tapi bile diorang datang umah makan?Ada tak kemungkinan yang matair aku tu e-mail sambal tempe tu kat diorang???

Tah la...sama sama lah kita nantikan jawapannya diepisod akan datang ye....


Berbalik pada sajak aku yang tadi tu......hiks..
Aku runner pegi carik jamban lain. Tingkat berapa tah aku dapat satu jamban. Nampak dari luar macam kosong. Hati mula girang dan gembira dihari raya. Masuk saja, air muka aku bertukar. Ramai siakk..

Aku terpaksa melakukan kemutan peringkat ultra utk membendung objek tersebut dari keluar ketika aku tak sedar.Bak kate orang nak beranak tu..'Contraction'. Memang tak hensem langsung aku time tu. Satu toilet keluar, aku masuk laju tanpa peduli orang tepi. Yelah...air tuban dah pecah beb!

Pehhhh. Sekali mamat tadi cilaka lagi la kan? Dia boleh kasi tinggal dia punya goreng pisang dalam itu mangkuk tandas. Mangkuk ayon betul! Ikut hati nak je aku sumbat muka dia dalam mangkuk tandas tu ketika objek tu sedang terapung2 pastu flush 7 kali supaya flushan aku tu mabrur.

Terpaksa postpon lagi hajat aku walaupun dalam hati rasa nak merusuh dijalanan dan di punggung dah rasa nak meletup. Nafsu mencarut sedikit terbit. Aku tunggu kat luar toilet. Pastu ade satu cina masuk selamba hadap. Pastu dia keluar, objek tersebut masih ditempat yang sama. Cilaka gak sebab tak flush lagi rupanya.

Toilet sebelah kosong, aku masuk terus. Aku masuk terus cek, mangkuk tandas kosong. Cun, pastu try bukak air. Air dia memang kuat terus?basah kaki seluar aku... Yesssss! Time ni aku pasrah. Aku terpaksa akur. Tiada guna aku cuba memberontak. Aku terima kenyataaan walau aku memang tak gemar melepas kat tempat lain selain umah aku jer.Dengan berat hati dan seribu rasa penyesalan aku pun selamat melahirkan idea idea bernas.

Lepas aku melepaskan hajat dan menyesuaikan diri dgn keadaan tandas yang seperti cilaka tersebut, aku keluar untuk cuci tangan. Aku mengetap bibir menahan marah kerana tak ada sabun. "Ni restoran mamak ke apa ni?!!" aku jerit kuat dlm hati sambil mengkarate singki dan bangla cleaner berdekatan.


Aku terus keluar, masuk tandas perempuan dgn muka bengis, cuci tangan dgn sabun, lap tangan dgn tisu dan pastu terus blah. Sempat gak aku jeling sorang dua awek dlm tu dulu..
chewahhhhhhhh...


mamat nie happy sangat sebab dapat belon spongebob...dah 15 tahun dia mintak aku belikan dia tapi aku tak beli gak...last last dia ugut kalau aku tak beli belon spongebob tu dia nak terbang tinggi sambil pakai baju sepomen tu...tu yang aku belikan dia tu....muke bangger giler tu...cheewaaahhhhh....




soalan cilanat: ayat last kaler merah tu korang percaya tak?.

No comments: